Dricker cola

Tjeenare. Sitter här med dagens mellis; en colaburk ;) najzzz. Veckan blir kaotisk alltså pust!! Imorgon ska jag inte göra så mycket, kanske ta en joggingtur beroende på vädret. På onsdag är det Glee (!!!) och de kallar oss skådisar. Skulle baka cupcakes att sälja till våra musikares konsert då men de gjordes igår istället :). Sen på torsdag klockan sex har jag cellokonsert, ska spela guldet blev till sand och det blir väl... Ja... Sen måste jag skynda till musikarnas konsert klockan sju :P. På fredag så har våran hyresgästförening konsert i lokalen och jag ska sjunga sorry seems to be the hardest Word och Sakta vi går genom stan. :D ska försöka få det inspelat för min youtubekanal är lite ouppdaterad :(
Jäpp då vet ni! Tjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0